همان اندازه که همه ما دوست داریم ساعت مچی سوئیسی زیبایی روی مچ دست خود داشته باشیم ، با قیمت و شجره نامه و پیچیدگی مکانیکی یک ماشین اسپرت کلاسیک اما در حقیقت خریداران چنین ساعت هایی یک درصد هستند.

برای بقیه ما  یا کسانی که می خواهند دارای خود را بدون شکستن قلک افزایش دهند، ساعتهای با قیمت کمتر می توانند به همان اندازه جذاب باشند. بسیاری از مردم هنوز زمان را دقیق می گویند ،و نگرانی  ناشی از داشتن یک ساعت گران قیمت را ندارند.

بهترین ساعت ها با قیمت زیر یک میلیون تومان

1. قیمت های مقرون به صرفه
ما با مورد بدیهی شروع می کنیم. ساعت های ارزان قیمت به مراتب مقرون به صرفه تر از قیمت بالای ساعت های سوئیسی موجود در بازار هستند.البته این بدان معنا نیست که شما باید از خرید ساعت برند به طور کامل اجتناب کنید ، زیرا مارک های سوئیسی و ژاپنی مانند  ، تیسوت ، سیکو و… با قیمت های معقول نیز ذز بازار ئجئذ دارد

تفاوت اصلی در نوع موتورهای ساعت ها می باشد. اما اجازه ندهید این موضوع شما را در خرید ساعت به  تأخیر بیندازد ، زیرا ساعت های کوارتز(قیمت مناسب) تمایل دارند زمان دقیق تری را نمایش دهند ، قطعات متحرک بسیار کمتری دارند  ، نیازی به سرویس ندارند و بار سنگینی را با برچسب قیمت های نجومی به مچ دست شما اضافه نمیکنند.

2. طراحی خوب
قیمت پایین به طور کلی به معنای طراحی بد نمیباشد طرح های سرگرم کننده ، عجیب و جالب فراوان است.

ساعت های ارزان قیمت ممکن است از کیفیت ساخت یک قطعه گرانتر برخوردار نباشند و بعید به نظر می رسد در نسل های بعدی شما  استفاده شود. اما این موضوع هم دور از دسترس نیست و با مراقبت خوب ، هنوز هم می توانند مدت زیادی دوام بیاورند. کوارتز بودن ، فقط تیاز به تعویض باتری دارد که معمولاً ارزان و آسان است و همچنین با تعویض بند میتوانید ظاهر جدیدی به ساعت خود بدهید

3. برای زمانی که ساعت گران قیمت شما باید در خانه بمانید
ساعت های با قیمت مناسب اغلب مقاوم و ضد آب هستند تا عمقی که هرگز به آنها دسترسی نخواهید داشت ، اما ساعت های لوکس همچنان می توانند در حین استفاده روزانه آسیب ببینند. فولاد ضد زنگ می تواند به راحتی خراشیده شود ،  میله های بند با گذشت زمان خم می شوند و دستبندها کشیده می شوند. برای استراحت به ساعت گرانبهای خود ، ساعتهای ارزان تر آماده کار هستند  و آسیب دیدن یا از دست دادن آنها بسیار ترسناک نیست.

4. ساغت های ارزان قیمت هم زمان را (یا حتی بهتر) نمایش میدهند

یکی دیگر از موارد بسیار واضح است ، اما ارزش این را دارد که به این نتیجه برسیم که ساعت های ارزان قیمت به اندازه ساعت های گران قیمت زمان را به خوبی نشان می دهند. در حقیقت ، یک ساعت کوارتز مقرون به صرفه بسیار دقیق تر از یک گزینه مکانیکی گران قیمت است. ما در مورد صحت مثبت یا منفی 20 ثانیه در ماه صحبت می کنیم ، به این معنی که ساعت می تواند چهار دقیقه بعد از یک سال کامل یا استفاده از آن خاموش شود. بسیاری از ساعتهای مکانیکی فقط می توانند رویای چنین زمان سنجی را در خواب ببینند.
در نهایت ، خرید یک ساعت ارزان قیمت چیز بدی نیست. شما ممکن است فقط به دستگاهی نیاز داشته باشید که وظیفه تعیین زمان را داشته باشد ، در این صورت یک کاسیو 2 میلیون تومانی  هر کاری را که نیاز دارید انجام می دهد ، در حالی که یک نماد مد است. کمی بیشتر هزینه کنید و طیف وسیعی از سبک های شرکت های بزرگ و کوچک را انتخاب کنید
همه آنها زمان را دقیق می گویند ، اکثر آنها می توانند بندهای خود را با هر بند دیگری که دوست دارید عوض کنند ، باتری آنها مانند سالها و حرکات کوارتز آنها بسیار دقیق است. آنها ممکن است جایگزین های ساعت های گران تر نباشند ، اما قیمت پایین آنها به این معنی است که می توان بدون ترس از آنها استفاده کرد.

شما میتوانید قیمت ساعت های واچ پرو را به راحتی مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید